طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دنیای شیرین مامان و بابا

5 ماهگی اقا طاهای من

1392/2/14 11:59
نویسنده : مامان طلا
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

امروز

بابت همه داشته ها و نداشته هایم

خدا رو شکر میکنم

از وقتی شما وارد زندگی ما شدید

حال مامانی فریده خیلی بهتره

و امروز جواب ازمایشش خوب بود

و من کلی خوشحالم

نی نی من

برای سلامتی مامانی دعا کن

مامانی به من میگه

تا حالا تو عمرم عاشق نشده بودم

ولی الان عاشق اقا طاها هستم

شما نه فقط دنیای مامان و باباتون هستید

بلکه

امید زندگی مامان فریده هم شدید

و

خدارو شکر که شما رو به ما داد

11 اردیبهشت سال گذشته

من فهمیدم که خدا شما رو به من داده

و 1 سال گذشت

خدایا شکرت

این روزا تلاش میکنید که بچرخید و ما کلی ذوق میکنم

کلی قدتون بلند شده

خدایا شکرتتتتتتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 خرداد 92 17:30
هر حادثه اے کہ حادثہ نیست ، حادثہ یعنـے آمـــدלּ " تـ ـ ـ ـ ـو" ❤
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
9 خرداد 92 10:15
سلام مرسی عزیزم با افتخار لینک شدین