طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دنیای شیرین مامان و بابا

دنیای سی و چهار هفته ای مامان و بابا(30 ابان 1391)

1391/8/30 22:38
نویسنده : مامان طلا
332 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من     دنیای من     هستی من     شیرین ترین رویای من     زندگی من     جون من  

عمر من     نفس من     بهار من     زیبای من      تک گل من      ستاره من       روز و شب من

هوای من     خندان من      گلشن من      عطر خوش بوی من      ماه تابان من  

خورشید نورانی من       شاه من      درخت مجنون من       شب بوی خوش بوی من

کوه بزرگ من       رود جوشان من       اميد زيستن من. معشوق من  

طاهای من

بی صبرانه ، چشم براهم

امروز شما 33 هفته و 4 روزتونه

و من روزها رو برای دیدار و به آغوش گرفتن شما، میشمرم

دلم میخواد تو هوای بودنتون نفس بکشم

  وجوان بشم

و این هم تصویر شما تو این هفته

 

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرسه ی مامان ها
1 آذر 91 19:45
سلام مامان عزیز ان شاالله که به زودی زود چشمتون به جمال نی نی کوچولو روشن بشه و به سلامتی فارغ بشید