طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دنیای شیرین مامان و بابا

دنیای سی و شش هفته ای مامان و بابا(14 اذر 1391)

1391/9/14 17:10
نویسنده : مامان طلا
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و جون مامان

این پست رو با کلی بغض براتون مینویسم

امروز مرد من 35 هفته و 4 زورشه

و ما دیشب رفتیم سونوگرافی بیوفیزیکال و برای آخرین بار شما رو تو دل مامان دیدیم

خدا رو هزار مرتبه شکر که همه چیز شما خوب بود

فقط وزنتون باز هم کمی کم بود

2335 گرم بودید و مامان کلی گریه کرد

چون با توجه به عدم علاقه من به گوشت

کلی به خاطر شما گوشت و پروتئین خوردم

تا شما توپلی بشید

ولی باز هم کوچولوید

الهی مامان دورتون بگرده

مثل همیشه

اروم و افا بودید

و اقای دکتر کلی دل مامان و قشار داد تا بتونه با دستگاه ، همه چیز شما رو چک کنه

بعد از اون رفتیم پیش خانم دکتر

و تاریخ زایمان داد

25 اذر 1391

وای طاهای من

یعنی 10 روزه دیگه 

شما میای تو بغلم

وای عشق من

برام مبهمه ، باور کردنش

هم شادم هم ناراحت و بغض دارم

شما بعد از 10 سال و 3 ماه ، وارد زندگی دو نفره من و بابا امیر میشید

وای زندگی من

بعد از این شما همه چیزمی

بعد ازاین شما نصفه قلبمی که بیرون تنم زندگی میکنه

امید وارم بتونم براتون مامان خوبی باشم

مثل مامان فریده برای من

که بعد از خدا میپرستمش

طاهای من طاهای من طاهای من

دیگه از این به بعد برای دیدنتون دارم روزهارو میشمرم

نمیدونم اماده ام یا نه

الان 9 ماهه که کنارمی

تو وجودمی

دوستون دارم زندگیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان همای مسیحا جونی
14 آذر 91 15:07
الهی نی نی گلت صحیح و سالم به دنیا بیاد. روزای قشنگی رو گذروندی. روزای سخت اما شیرینی رو پیش رو داری. منتظر خبرای خوب هستیم ازت. راستی مسیحای من توی یه مسابقه شرکت کرده اگه دوست دارین به این آدرس برین و مسیحارو با کد 95 انتخاب کنین و پایین صفحه "رای دهید" رو کلیک کنین. ممنون از محبتت. و بوس واسه نی نی نازت. http://form.jotform.me/form/23211460349446