طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دنیای شیرین مامان و بابا

دنياي ٢٠ روزه مامان و بابا(چهارشنبه ١٣ دي)

1391/10/13 5:09
نویسنده : مامان طلا
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستي مامان

از لحظه اي كه وارد زندگي ما شديد انگار سالها بوده كه همه اماده ايم و اين يعني كمبود حضور شما تو زندگي ١٠ ساله من و بابايي.

الهي مامان دورتون بگرده كه روز به روز بزرگتر ميشيد.

٢٧٥٠ ٢٩٥٠ ٣١٠٠ و ..........

اقا طاهاي من

اين روزها نگاه هاي معني دار ميكنيد

و با چشماي ماهتون خطوط رو دنبال ميكنيد

وقتي باشما حرف ميزنيم اروم گوش ميكنيد

و الان ديگه بو و صداي منو ميشناسيد

يه كم شب ها بد خلقی ميكنيد و بيداريد

و صبح ها ساعت ٧ ميريد خونه مامان فريده تا من كمي بخوابم

مامان فريده و بابايي عاشقانه دوستون دارند

ماهه من

من واقعا به اين جمله ايمان اوردم

كه وقتي نوزادم به دنيا اومد انگار تكه قلبم از تنم خارج شده و بيرون از بدنم زندگي ميكنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

(نازنین) مامان آقا طاها
19 دی 91 20:41
عزززززززززززززززززیزمی دوستون دارم
ساحل
24 دی 91 15:40
واقعا حس مادری یه حس عجیبی هست ...با خنده نوزاد میخندیم با گریه اش گریه میکنیم ... رونیا هم شبها اذیت میکنه دکترا میگن تا سه ماهگی به خاطر باد روده هاشون این بدخلقی را دارن و بعدش بهتر میشن .. به امید یه خواب راحت ههههه پسر گلت را از طرف من ببوس.
(نازنین) مامان آقا طاها
13 بهمن 91 11:25
عزیزم خیلی خوبه که ما اونا رو خیلی دوست داریم حتی از خودمونم بیشتر هههه موفق باشی