طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دنیای شیرین مامان و بابا

ختنه طاهاي من

1391/11/28 12:36
نویسنده : مامان طلا
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر و جون مامان

امروز ٥ بهمن ١٣٩١

و ما شمارو برديم براي ختنه

هميشه به اين فكر ميكردم كه اگه يه پزشك ختنه رو رد كنه من هم ازش تبعيت ميكنم و شماروختنه نمي كنم تا بزرگ بشيد و باخواستهخودتون اين كارو انجام بديد

ولي ظاهرا همه دكتر ها تاييد ميكنند و طبق رسوم خانوادگي من بايد اين كارو بر خلاف ميلم انجام بدم

پر از اضطراب بودم و شب قبل خوابم نبرد شما رو صبح زود برديم بيمارستان و تنهايي رفتيد تو اتاق عمل

ووقتي صداي گريه شما ميومد انگار چاقو تو قلبم فرو ميكردند

و بعد از ١٠ دقيقه شمارو تحويل دادند

و از بس گريه كرده بوديد چشماتون پف كرده بود

و تو ماشين هم كلي ناله كرديد

بعد از ختنه رفتيم خونه مامان مريم و تا دوروزاونجا بوديم كلي مامان مريم و بابا علي به ماكمك كردند و از شمانگهداري كردند

الهي كه زودي بزرگ بشيد و زحماتشون روجبران كنيد من اونها رو خيلي دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)